if i fall for you i never recover

Hallå!
Ligger hemma i min säng och längtar redan tillbaka till Kreta. Det går faktiskt inte med ord förklara hur roligt vi har haft det. Det har varit den roligaste resan jag gjort. Både i förrgår och igår festade vi, tänkte att vi skulle göra det bästa av resans två sista kvällar. Den första kvällen förfestade vi med Nadja och Felix, sedan gick vi ut på metropolis som blivit vårt standard ställe. En superlyckad kväll då vi dansade tills fötterna värkte och kom hem fem på morgonen. Den andra kvällen hade både Nadja och Felix fruktansvärd hangover så jag och Mimmo funderade på att ställa in det hela. Men kring klockan 22 ändrade vi oss och gick ner till baren, där pågick det pensionärsfest och vi joinade. Slutade med att vi shotade, skvallrade och dansade till 80-tals musik med de små tanterna och gubbarna. Låtet fruktansvärt konstigt att säga det, men det var den absolut roligaste "förfesten" i hela mitt liv. Har aldrig haft så kul. Vid halv 1 hade vi blivit polare med hela hotellet och de gamla skulle gå i säng. Därför åkte jag, Mimmi och Line (en 40 årig kvinna som är den coolaste jag mött)  in till metropolis där vi fortsatte shakea. Line rockade loss på barborden och jag tror att hela grekland stannade upp för att se henne dansa. Denna morgon kom vi inte hem förrän sju. 
Tack för denna resa underbara mimmi och alla andra som bidraget till den. Hade inte kunnat önska mig något bättre❤
Fler bilder kommer då mimsan skickat dem.

Kommentera här❤